Sąlygos ir Nuostatos Mobiliojo Mechaniko Aplikacijai Blits

1. Bendros Nuostatos
1.1. Šios Sąlygos ir Nuostatos reglamentuoja Blits mobiliojo mechaniko aplikacijos, sukurtos ir valdomos Vairesa MB (registracijos kodas: 305596055), naudojimą.
1.2. Naudodamiesi Blits, jūs sutinkate laikytis šių Sąlygų ir Nuostatų. Jei nesutinkate, prašome nenaudoti šios aplikacijos.
1.3. Vairesa MB pasilieka teisę bet kada keisti šias Sąlygas ir Nuostatas. Jūsų tolesnis Blits naudojimas reiškia jūsų sutikimą su bet kokiais pakeitimais.

2. Apibrėžimai
2.1. „Aplikacija“ reiškia Blits, mobiliojo mechaniko aplikaciją.
2.2. „Įmonė“ reiškia Vairesa MB.
2.3. „Naudotojas“ arba „Klientas“ reiškia bet kurį asmenį, naudojantį aplikaciją.
2.4. „Mechanikas“ reiškia bet kurį paslaugų teikėją, siūlantį mechaniko paslaugas per aplikaciją.

3. Paslaugos
3.1. Blits suteikia platformą klientams užsakyti mobiliojo mechaniko paslaugas.
3.2. Įmonė negarantuoja, kad nurodytos detalės, pakeistos paslaugos metu, išspręs problemą arba kad problema nebus detalėje, kuri nebuvo aptarnaujama per aplikaciją.

4. Užsakymas ir Atšaukimas
4.1. Vartotojai gali užsisakyti mechaniko paslaugas per aplikaciją, nurodydami reikiamas paslaugas ir pageidaujamus laikus.
4.2. Vartotojai turi užtikrinti, kad visi užsakymo metu pateikti duomenys būtų tikslūs ir išsamūs.

5. Mokesčiai ir Apmokėjimas
5.1. Paslaugų kaina bus rodoma užsakymo metu. Vartotojai turi sumokėti už paslaugas per integruotą aplikacijos mokėjimo sistemą.
5.2. Vartotojai gali atšaukti užsakymą likus iki dviejų valandų iki suplanuoto pradžios laiko. Užsakymų atšaukimai, atlikti likus mažiau nei dviem valandoms iki suplanuoto pradžios laiko, bus apmokestinti 30 eurų baudą arba, jei užsakymo suma yra mažesnė nei 30 eurų, pusės užsakymo kainos baudą.
5.3. Grąžinimai už užsakymus, atšauktus likus daugiau nei dviem valandoms iki suplanuoto pradžios laiko, arba jei mechanikai nerandami, arba jei mechanikas atšaukia, bus išduodami pilni ir laiku.

6. Paslaugų Garantija
6.1. Įmonė siūlo garantiją už mechanikų atliktus darbus. Jei atliktas darbas yra nekokybiškas, jis bus padengtas pagal garantiją.
6.2. Garantija taikoma tik mechaniko atliktiems darbams ir netaikoma problemoms, kylančioms iš detalių, neaptarnautų per aplikaciją, arba bet kokiai papildomai žalai, nesusijusiai su pradiniu aptarnavimu.

6.2.1. Garantija taikoma mechaniko atliktam darbui (darbo jėgai). Ji netaikoma jokioms dalims – net jei jos buvo pakeistos ar aptarnautos per pradinį vizitą.

6.2.2. Jei garantijos metu dalis sugestų, klientas gali ją pakeisti savo lėšomis, o mechanikas privalo atlikti pakartotinį tą patį darbą be papildomo mokesčio.
6.3. Sprendimas suteikti garantiją priklauso tik Įmonei ir remiasi praneštos problemos įvertinimu.
6.4. Jei mechanikas nesugeba nustatyti problemos priežasties, įmonė negrąžina diagnozės mokesčio. Naudotojas taip pat supranta, jog yra maža tikimybė, kad mechanikas gali klįsti diagnozės metu. Dėkojame už supratimą ir užtikriname, kad dedamos visos pastangos nustatyti ir išspręsti problemas efektyviai.

6.5. Garantijos galiojimo laikotarpis yra vienas (1) mėnuo nuo tos dienos, kai paslauga laikoma užbaigta. Pretenzijos, pateiktos pasibaigus šiam laikotarpiui, nebus priimamos.

7. Naudotojo Atsakomybės
7.1. Naudotojai turi užtikrinti, kad jų transporto priemonė būtų tokios būklės, kad mechanikas galėtų saugiai atlikti reikiamas paslaugas.
7.2. Naudotojams nereikia būti vietoje paslaugos metu. Tačiau raktai, reikalingi prieigai prie transporto priemonės, turi būti pateikti. Tai gali būti padaryta paliekant raktus saugioje vietoje ir pranešant šią informaciją mechanikui per komentarą arba skambutį, arba tiesiogiai perduodant raktus mechanikui arba patikimam asmeniui, paskirtam savininko.
7.3. Naudotojai turi palikti savo transporto priemonę lengvai pasiekiamoje vietoje, kad mechanikas galėtų lengvai prieiti ir aptarnauti transporto priemonę. Tai užtikrina sklandų ir efektyvų paslaugų teikimą.

8. Mechaniko Atsakomybės
8.1. Mechanikai atsakingi už paslaugų atlikimą profesionaliai ir per suplanuotą laiką.
8.2. Mechanikai turi informuoti klientą apie bet kokias papildomas problemas, aptiktas paslaugos metu, kurios gali paveikti transporto priemonės veikimą.
8.3. Mechanikai atsakingi už savo pačių nekokybiško darbo pataisymą, jei tai pripažįstama jų klaida ir jei jie kviečiami ją pataisyti.

8.3.1. Mechanikai įsipareigoja neatlygintinai pakartoti savo anksčiau atliktą darbą, jei šis darbas patenka į garantijos taikymo sritį, nustatytą įmonės Blits. Klientas gali pateikti naujas detales, o mechanikas privalo atlikti remontą be papildomo mokesčio.

8.3.2. Atsisakymas vykdyti pagrįstą garantinį darbą gali lemti pasekmes, įskaitant:

     (a) laikiną arba nuolatinį paslaugų teikimo per aplikaciją sustabdymą;

     (b) komisinių taikymą už garantinį darbą, kurį privalėjo atlikti kitas mechanikas;

     (c) galimą bendradarbiavimo nutraukimą esant pakartotiniam ar šiurkščiam taisyklių pažeidimui.


8.4. Mechanikai turi montuoti kokybiškas dalis, kurios nėra sugedusios.
8.5. Manoma, kad mechanikai turi reikalingas žinias ir įgūdžius taisyti transporto priemones be aplikacijos vadovavimo.
8.6. Mechanikai atsakingi už pinigų už detales paėmimą, jei klientas nusprendžia mokėti už jas grynaisiais.
8.7. Mechanikai atsakingi už remonto vietos palikimą švaria ir tvarkinga, užtikrinant, kad nebūtų išsiliejusių alyvų ar kitų skysčių, ir neliktų šiukšlių.

9. Atsakomybės Apribojimas
9.1. Įmonė nėra atsakinga už bet kokią netiesioginę, atsitiktinę, specialią, pasekminę ar baudžiamąją žalą, kylančią iš aplikacijos naudojimo arba suteiktų paslaugų.
9.2. Įmonės atsakomybė už bet kokį su paslaugomis susijusį ieškinį bus apribota suma, sumokėta vartotojo už konkrečią paslaugą.

10. Duomenų Saugojimas
10.1. Įmonė renka ir tvarko asmens duomenis pagal galiojančius duomenų apsaugos įstatymus ir savo Privatumo Politiką.
10.2. Naudodamiesi aplikacija, vartotojai sutinka su jų asmens duomenų rinkimu, naudojimu ir dalijimusi, kaip aprašyta Privatumo Politikoje.

11. Taikytina Teisė ir Ginčų Sprendimas
11.1. Šios Sąlygos ir Nuostatos yra reglamentuojamos teisės aktų, galiojančių jurisdikcijoje, kurioje yra registruota Vairesa MB.
11.2. Bet kokie ginčai, kylantys iš ar susiję su šiomis Sąlygomis ir Nuostatomis, bus sprendžiami derybomis. Jei ginčas negali būti išspręstas taikiai, jis bus pateiktas kompetentingam teismui toje jurisdikcijoje, kur registruota Vairesa MB.

12. Kontaktinė Informacija
Dėl bet kokių klausimų ar rūpesčių dėl šių Sąlygų ir Nuostatų, prašome susisiekti su Vairesa MB info@blits.lt.

13. Kiti
13.1. Jei kuri nors šių Sąlygų ir Nuostatų nuostata bus pripažinta negaliojančia ar neįgyvendinama, likusios nuostatos liks galioti ir bus įgyvendinamos.
13.2. Šios Sąlygos ir Nuostatos sudaro visą susitarimą tarp mechaniko, naudotojo ir Vairesa MB dėl aplikacijos naudojimo ir pakeičia bet kokius ankstesnius susitarimus ar supratimus.

Naudodamiesi Blits, jūs pripažįstate, kad perskaitėte, supratote ir sutinkate su šiomis Sąlygomis ir Nuostatomis.

lt_LTLietuvių kalba